Re: Kto ma nagryware Philips 3610?

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko1.onet.pl)
Data: Sat 31 Jul 1999 - 23:28:37 MET DST

Sat, 31 Jul 1999 10:40:22 +0200, "-ZED-" <zednews_at_box43.gnet.pl>
piszesz:

>To ja mam pytanko - najnowszy, jaki znam ma numer 3.01 i leży
>na stronie Philipsa. Skąd się wziął 3.09 i dlaczego leży na stronie
>Traxdata? Czy to na pewno jest to firmware do Philipsa cdd3610?

Zaladowalem do mojego i dziala, wiec to jest dobry firmware. Co do
braku tego firmware na stronach Philipsa, to spotkalem sie z
wyjasnieniem (byc moze tylko plotka), ze Philips nie chce, aby
indywidualni klienci podmieniali firmware, natomias zgadza sie na
poprawki dla firm sprzedajacych napedy Philipsa pod wlasna marka.
W rezultacie Traxdata udostepnia nowszy firmware do wlasnych napedow,
ktory jednoczesnie pasuje do wszystkich Philipsow.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski