Re: Abit BH6 a dysk

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski from SWIDNIK (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Sat 31 Jul 1999 - 22:59:28 MET DST

On Sat, 31 Jul 1999 08:30:39 GMT, vertex <vertex_at_box43.gnet.pl> wrote:

>Witam!
>Mam takie pytanko - do Abitowcow - czy nie macie wrazenia ze
>na Abit BH6 dyski jakos wolno pracuja ?
>Poprzednio mialem P200MMX na płychie TX (Soyo) ,przesiadlem
>sie na Cel 366_at_550 na BH6 i wynik benchmarku dysku w Norton
>Utility 3.0 spadl z 9.9 na 7.1. Czym to moze byc
>spowodowane ? Probowalem kilku dyskow i zaden nie wyszedl
>poza 7.9 . Dlaczego wiec na poprzedniej plycie bylo lepiej ?
>Moze to taka cecha chipsetu BX ?
>Na pewno nie jest to wina egzemplarza , bo sprawdzalem na
>innej BH6 , natomiast nie sprawdzalem juz na innej plycie
> [...]
Na poczatku tez mialem takie wrazenie, ale jak zainstalowalem sobie
drivery z plyty to mi wrocilo do normy. Na statym TXie mialem 7.5 w
SI, a na Abicie 6,5 ... ale dysk byl pio4.
Po zainstalowaniu driverow znowu bylo kolo 7,5.

Z tym ze SI i jego pomiar predkosci dyskow jest do d.... lepiej uzyc
czegos miarodajnego ... np trans.exe ... moze byc tez hdd_tach, choc
sandra czy Ziff-Davis sa lepsze.

Teraz jak mam dysk UDMA to mi SI pokazuje 20-23 mb/s ... oczywiscie
physical ... IMHO to bzdura ... dobre testety transferow hdd maja tez
programy do obrobki video ...

>Jancio

pzdr,
Dentarg

--
          e-mail:jozef_at_kki.net.pl - from Swidnik
   HOMM3 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/homm3/