Re: jak sformatowac dysk twardy

Autor: Roman (rodomb_at_ba-s.pl)
Data: Sat 31 Jul 1999 - 21:31:09 MET DST

Aleksandra Cieslak wrote:

> Czesc Wam
> Posiadam windows 98 PL wersja OEM, ktory od dluzszego czasu bez przerwy
> zawiesza sie i odkad zrobilam wszystkie updaty jest calkowicie rozklekotany.
> Pozainstalowaniu nowego MIE 5 juz prawie nie laczy mnie z internetem. Od
> znajomych dostalam nowiutki Win 98PL (Nowosc!), ktory jest teraz w sprzedazy
> w sklepach. Podobno ma wszystkie updaty oprocz nowegi MIE 5. Chce teraz
> sformatowac dysk, czyli skasowac wersje OEM i zainstalowac nowy Win. Jak
> sformatowac dysk?. Pomocy! w pudelku nowego win jest dyskietka instalacyjna
> [...]

Czesc!
Uruchamiasz komputer z dyskietki startowej, ktora powinna czytac stacje CD-rom.
Zeby uruchomic komputer z dyskietki starowej w BIOSie musisz ustawic odpowiednia
opcje w tej chwili nie pamietam jak to sie nazywa a nie chce mi sie restartowac
komputera. Jak nie bedziesz wiedziec to napisz. Po uruchomieniu systemu z
dyskietki startowej piszesz format c: . Po sformatowaniu uruchamiasz setup.exe z
instalki windowsow. Jesli masz dwie lub wiecej partycji i oczywiscie miejsce na
dysku to dobrze jest przegrac instalke windowsow na dysk i nstalowac pozniej
juz z dysku. Jak windowsy chca sobie pobrac jakies sterowniki to nie trzeba
wkladac plyty do napedu.
Pozdrawiam
Roman