Re: VOODOO2 - problem po instalcji

Autor: kszysiu (kszysiu_at_jeremi.pl)
Data: Sat 31 Jul 1999 - 15:36:49 MET DST

tez czasem sie to zdarza u mnie (kafejka internetowa - 4xVoodoo2)
tylko na 2 kompach ;( dziwne
bo jeden to 3D Now @375
drugi to jakis 300A, albo 333

bzdura totalna
Glide pisze, ze nie wykrywa Voodoo (???)
(zamiast akceleracji - szary ekran)
drivery na wszystkich (nie tylko tych 2) kompach sa te same
karty na tych 2 sa poza tym roznych producentow ;(
co pomaga? restart - czasami
(UWAGA!) dluzsze przytrzymanie RESETU !!! ;) powaznie
ale zawsze (sic!) wyjecie karty, wlaczenie kompa, wylaczenie, wlozenie karty
i wlaczenie ... ;(

nie pomaga Resetowanie Danych konfiguracyjnych PNP/PCI

dziwne jest to ze kiedy nawet karta "nie dziala", to i tak widoczna jest
jako PCI Device
ale zakladki w "Ekranie" nie ma!
z kolei w Menedzerze Urzadzen jest!
i nie ma zdanych wykrzyknikow....

nie wiem czy to jakis Trojan ktory cos miesza w PCI bios'ie czy jakis wirus
;(

to pewnie niewiele Ci pomoze (nawet wcale)
ale chcialem sie podzielic z "podobnym" przypadkiem

pozdrawiam
kszysiu