Re: help - zepsulem komp bratu!

Autor: kszysiu (kszysiu_at_jeremi.pl)
Data: Sat 31 Jul 1999 - 12:15:31 MET DST

>Krzysiu.... nie mowie ze taki wirus jest, ale moze byc! Widzialem raz
driver
>do dysku, ktorego fragmenty przetrwaly czysty MBR, formatowanie, nie
wywalil
>go mks choc probowal itp. Pomoglo dopiero reczne usuniecie dyskeditem (NU).

ale ... gdzie? przetrwal?
struktura dysku to (chyba) (FAT16)
MBR -> Boot Record Partycji 1 -> Root Directory Partycji 1 -> Obszar
danych
oczywiscie partycja 1 to primary
potem moze byc extended i dyski logiczne i analogczna struktura ...

jezeli tam wszedzie masz same zera (00h) lub (bodajze) F6h (tak chyba jest
na dyskach obszar po formatowaniu) to nie wiem ,gdzie moze byc cokolwiek

pozdrawiam
kszysiu