Win 98 nie widzi jednej partycji - pomocy!

Autor: Hosen (hosen_at_hsn.pl)
Data: Fri 30 Jul 1999 - 23:40:19 MET DST

Podzieliłem dysk na 4 partycje. 1 główna i 3 dyski logiczne na rozszerzonej.
System plików FAT32.
Analogicznie sa to dyski C ,D ,E ,F. Ta ostatnia F jest niewidziana przez
system Win98, ale co gorsza, jeżeli odpalę kompa "tylko wiersz poleceń" no
to juz komp widzi tylko C. Rozszerzonej w ogóle "nie ma".
W biosie ustawienia poprawne, w fdisku też nie zauważyłem niczego dziwnego.
Prosze o pomoc!
Grzesiek
     // http://www.hosen.hsn.pl //
   // hosen_at_hsn.pl //
 // ICQ#42059461 - Hosen //

     //  http://www.hosen.hsn.pl  //
   //  hosen_at_hsn.pl                   //
 //  ICQ#42059461 - Hosen   //