Re: Jaki najlepszy program do odbierania poczty i gr. dyskusyjnych?

Autor: Highlander (rhare_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 30 Jul 1999 - 20:42:48 MET DST

On Fri, 30 Jul 1999 14:22:22 +0200, "Kaol Sz" <karolsz_at_friko3.onet.pl>
wrote:

>Jak w temacie.
>Co polecacie: Pegasus mail, Eudora, no i OE.
>Będę dźwięczny za adresy z których można ściągnąć te programy.

Tylko The Bat! - http://ritlabs.stuff.waw.pl/ do poczty
i Forte Agent 1.5 do newsów - chyba jest na Tucows'ach.
Najlepszy zestaw pod słońcem.
Ich zalety:
- The Bat!:
      - jest w polskiej wersji jezykowej i oczywiście obsługuje
         polskie czcionki
      - zajmuje mało miejsca na dysku
      - najważniejsza zaleta - jeżeli masz założone konta na kilku
         serwerach to sprawdza jednocześnie wszystkie
- Forte Agent (nie mylić z Free Forte Agentem):
     - zajmuje mało miejsca na dysku
     - obsługuje polskie czcionki po drobnej modyfikacji opisanej
       na polskiej stronie ogonkowej
     - system filtracji postów jest najlepszy ze wszystkich
       znanych mi programów
     - prawidłowo obsługuje podzielone zakodowane posty z binariami
       Zobacz co z takimi postami robi OE
Zalety obydwu programów:
     - dostępne cracki :)))
     - bardzo łatwo odzyskuje się odebrane wiadomości
       w wypadku awarii systemu (oczywiście nie mówię o takiej
       awarii gdy pada dysk)

Z innych, które warte są uwagi:

Poco 1.1 - do poczty - dla miłośników bajeranckich GUI,
    obsługa kilku kont, wada brak obsługi polskich literek, był
    na którejś z ostatnich płytek gazetowych albo jest na
    www.pocomail.com/poco
Eudora Pro - do poczty - bardzo dobry ale ma jedną wadę
    podstawową - brak cracków do najnowszych wersji
Gravity - do newsów - bardzo dobry ale brak obsługi polskich
    czcionek
Pegasus Mail i Calypso - też dobre, ale nie widziałem, żeby miały
coś więcej ponad wymienione wcześniej programy.

Dzisiaj testowałem jeszcze coś takiego jak Becky do poczty.
Zajmował bardzo mało miejsca na dysku (ok. 1 MB) i zapowiadał
sie bardzo ciekawie (obsługa polskich czcionek i kilku kont),
ale ma wadę, która spowodowała, że go wyrzuciłem - gdy z jakimś
serwerem nie może się połączyć, robi to do us...ej śmierci i nie można
go w tym czasie wyłączyć (pomagają tylko trzej królowie).
Osobiście nie stosuję kobył typu IE(OE) i Netscape Communicator.
OE ma jedną poważną zaletę - obsługa wielu kont pocztowych
i serwerów newsowych (pod tym wzgledem przebija inne programy),
ale ma przy tym tyle wad, że wolę inne (Pszemol zaraz zacznie Ci
udowadniać zupełnie coś innego, ale najlepiej sam przetestuj i zobacz
co jest naprawdę dobre). O Netszkapie - ma więcej wad niż zalet.

Z pozdrowieniami

rhare_at_alpha.net.pl
rhare_at_polbox.com