Odp: SONY CRX100 & 700MB

Autor: Dark Rider (XXXrider_at_krakow.cc)
Data: Fri 30 Jul 1999 - 19:27:02 MET DST

Użytkownik Mr. Free <mr_free_at_friko6.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:37a397f6.1121465_at_news.icm.edu.pl...

> WinOnCD 3.5 nie wiem czy nagrywa, ale 3.6 nagrywa bezproblemowo plyty
> 80 min.

no wlasnie - to sie zgadza w zupelnosci jak mialem przez chwile 3.5 (bo dranie
zciagneli ze strony upgrade 3.5 -> 3.6) to ni chu chu jesli chodzi o 700MB
(kupilem taka wersje ze upgrade trza bylo sciagnac ze strony - dobrze ze
znajomy kupil nowa CRX100 bo zgralem sobie z plytki 3.6 - aha nie sprawdzalem
u niego czy nagrywa 700 bo nie mam mozliwosci)

> Tylko jesli chcesz robic oversize.

no wlasnie - a ta nagrywara nie supportuje tej milej funkcji

> Nero sie nie gryzie ze sterownikami WinOnCD. Za to WinOnCD odmawia
> nagrania plyty jesli jest zainstalowane Nero.

zaznaczam ze w tej chwili nie mam ani sladu nero na dysku
i dzieje sie to co sie dzieje czyli trace kase na drogie podstawki pod kawe :-(

pozdrawiam
DR