Odp: SB AWE 32 - problemiki

Autor: Krzysztof Sterna (ksterna_at_friko4.onet.pl)
Data: Fri 30 Jul 1999 - 18:39:40 MET DST

> Mam (chyba) jedna z pierwszych wersji w/w jedynie z 512 KB
> ROMu z pustym miejscem na - no wlasnie - na co?
> Jak w tym anty-Gravis`ie rozszerzyc pamiec do jakichs
> przyzwoitych wielkosci?
> Wiem, ze pozniejsze modele akceptowaly simmy. Ale co z tym
> gruchotem? Wyrzucic?

czesc
wydaje mi sie, ze te 512k to RAM
ROMu jest natomist 1M z probkami midi
(tak jest przynajmniej w moim SB32 - uproszczone AWE - tez mam go od dawna)
u mnie sa 2 sloty na pamiec RAM - simmy, ale takie bardzo stare - krotsze od
tych normalnych - mozna to jeszcze znalezc w kompach 386 lub starych 486
karta obsluguje do 28MB RAM - ta pamiec jest jednak wykorzystywana tylko do
przechowywania bankow probek midi - cos dla muzykow
nie ma to wplywu na wydajnosc czy poprawe jakosci dzwieku
i jeszcze jedno - moim zdaniem karta jest super i nie wyrzucalbym jej -
chyba, ze chcesz zmienic na SB Live! na pci......
Krzysztof