Re: SONY CRX100 & 700MB

Autor: Mr. Free (mr_free_at_friko6.onet.pl)
Data: Fri 30 Jul 1999 - 14:17:57 MET DST

>Pozatym nie lubie nero bo np. nie mozna nazwac plytki uzywajac
>malych liter zarowno reprezentacja ISO jak i Joliet jest duzymi.

To chyba tylko u ciebie. Bo ja uzywam nero od wersji 3.0 (teraz
4.0.3.5) i ZAWSZE moglem podac nazwe plyty Joliet dowolnymi literami
(tak jak w WinOnCD).

>Poza tym napisalem ze nero tez mi sie wiesza w podobny sposob
>a normalne plytki (650) nagrywa dobrze bez wzgledu na obecnosc
>driverow winoncd.

Nero dziala jak najbardziej prawidlowo z plytami 74 min i 80 min, bez
wzgledu na to czy WinOnCD jest zainstalowany czy nie.
To WinOnCD nie dziala jesli zainstalowany jest Nero.

>czekam na dalsze porady

Sproboj przeinstalwoac ASPI i sterowniki do nagrywary. Ew. sprawdz na
www.cequadrat.com czy nie ma nowszych sterownikow do WinOnCD dla
twojej nagrywary.