p2b+v3800=problemy z uruchomieniem kompa

Autor: Bartosz Osiński (bartek_at_vc.pl)
Data: Fri 30 Jul 1999 - 13:50:21 MET DST

witam
mam asusa p2b (bios 1009) oraz asusa v3800 tvr
problem jest taki, ze mam problemy z odpalaniem kompa
(a raczej z zaladowaniem win98). najlepiej to widac gdy
chce odpalic kompa po dluzszym nieuzywaniu (ok.10 godzin)
dzis mialem taka sytuacje, ze za pierwszym razem win98
zawiesil sie podczas ladowania. za drugim razem zaladowal sie, ale
karta zawiesila sie(?) po 5 sekundach - monitor sie wylaczyl i koniec.
(po resecie nadal monitor byl wylaczony, nie dzialal wylacznik w obudowie,
dopiero po wyjeciu kabla z zasilacza i ponownych odpaleniu
sie wlaczyl).dopiero za 3 razem zaladowal sie dobrze.
sytuacje takie wystepuja tez czasami (ale sporadycznie) podczas
restartowania windowsa). wczesniej z viperem v550
nigdy nie mialem takich szopek. dodam, ze podczas grania wszystko jest OK.

czy mozliwe jest, ze zasilacz nie wyrabia i dopiero po krotkim
nagrzaniu kompa karta zaczyna dzialac ok?
(obudowa enlight,zasilasz 230W; w kompie siedza: asus p2b, 128ram,
pII350_at_392, modem, dzwiekowka, SCSI, cd-rom, dysk ibm dtta 371010, cdrw,
asus v3800 oraz oraz lacznie 6 wiatrakow ). mam zainstalowany VGARTD driver,
ale nic nie daje.w biosie wylaczylem wszelkie shadow`y oraz VGA palette snop
(czy cos w tym stylu :)
nie ma zadnych konfliktow czy czegos w tym stylu

czy inni uzytkownicy p2b + v3800 tvr tez maja podobne problemy ?
ps. czy jest szansa, ze uznaja mi reklamacje tego towaru ?

--
pozdrawiam
Bartosz Osiński