Re: kosc biosu abit bh6

Autor: irek (iron_at_friko1.onet.pl)
Data: Fri 30 Jul 1999 - 13:38:56 MET DST

On Thu, 29 Jul 1999 16:31:52 GMT, Nazir <nazir99_at_kki.net.pl> wrote:

>Znajdz kogos kto ma taka plyte, uruchomcie na nim dos'a, wlaczcie
>program do nagrywania BIOSA i ostroznie wymiencie kostke (przy wlaczonym
>compie). Potem programujesz BIOSA i wyjmujesz swoja kosteczke (to juz
>mozna zrobic przy wylaczonym kompie).

odpada !!! poniewaz kosc da sie zaprogramowac ale to nie jest
rozwiazanie. ta kosc jest walnieta fizycznie i pomoze jedynie
a) nowa kosc b) zaprogramowanie programatorem.
(bo flash pod dosem dziala bez problemu). a w dlaczego jest walnieta?
bo wymieniajac na sprawna lpt dziala mi tak jak powinien.

LUDZIE !!! czy naprawde nigdzie w POLSCE nie dostane takiej
zaprogramowanej kosci ???????

irek