Re: Jak się sprawują kyocery

Autor: Zeus (zeus_at_ilo.bianet.com.pl)
Data: Fri 30 Jul 1999 - 13:21:56 MET DST

Tomasz Magnuszewski napisał(a) w wiadomości: ...
>Czy ktoś może ma coś dobrego lub złego do powiedzenia na temat drukarek
>kyocera - chcę kupić taki sprzęcik ela trochę nie mam zaufania???

Strona dystrybutora drukarek Kyocera: www.arcus.com.pl
Chyba maja tam jakies drivery...nie sprawdzalem.
Poza tym na cd dolaczonym do drukarki sa 2 wersje sterownikow pod winde.
Wyprobuj oba i sprawdz, ktory lepiej dziala. (Jeden z nich czasem nie chce
pracowac) Czasami sa problemy z drukowaniem ogonkow w Wordzie 97. Wymagana
jest drobna modyfikacja rejestru. Zobacz na polskich stronach ogonkowych lub
na http://windows98.to.jest.to.

Pozdrowienia
Zeus