Re: Termistor

Autor: Zmechu (zmechu_at_friko6.onet.pl)
Data: Fri 30 Jul 1999 - 09:17:00 MET DST

>Hej!

>To podaj ten namiar... ;-)

Cześć!
Kit AVT, czyli zestaw do samodzielnego montażu:
AVT 1120 Przenośny termometr cyfrowy

Prosty układ termometru cyfrowego, zasilanego bateryjnie (9V), o zakresie
pomiarowym -30... +120ˇ°C i dokładności 0,1°C. Urządzenie dodatkowo posiada
sygnalizację wyczerpania baterii zasilającej, a sonda pomiarowa wykonana
jest ze zwykłej diody krzemowej. Wymiary płytki: 70 x 85-mm
Z mojej strony mogę dodać, że jest to jeden z wielu typów termometrów.
Niemniej ten mam zmontowany w stacji 5,25" i bardzo sobię chwalę. Jedyny
minusik, że nie ma podświetlania i wieczorami odczyt jest utrudnony.
Cennik i takie tam: http://www.atm.com.pl/avt/kit_alarmy.html#termometry
Pozdrawiam -
Artur
zmechu_at_friko6.onet.pl