Re: Kontrolery SCSI Tekram- warto?

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski from SWIDNIK (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Fri 30 Jul 1999 - 00:02:41 MET DST

On Thu, 29 Jul 1999 15:56:58 GMT, Nazir <nazir99_at_kki.net.pl> wrote:

> ^^^^^^^^^
>Kali zjesc banana (wiem ze sie czepiam :)))
Pewnie to ja pisalem ... nigdy nie patrze co pisze ;)))

>Ale nie zgodze sie z Toba. Mialem do mojej nagrywarki (Teac 4/24)
>najpierw kontroler Tekrama. Nigdy nie bylo wiadomo czy sie cos nagra czy
>nie. Po pewnym czasie okazalo sie ze mialem juz ponad trzy paczki
>zwalonych plytek przez moj "kochany" sterownik. Najczesciej to on
>zglaszal bledy. I nie wmawiaj mi ze nie mialem dobrze zainstalowanych
>sterownikow bo korzystalem i z tych z W98, W95 (mam dwa systemy) jak i
>tych od producenta (najnowsze oczywiscie z 97 roku !!!).
Ja mialem Yamahe 4416S, a teraz Teaca 56-s600, oba dzialaja piewnie na
tekramie ... a najnowszy sterownik do mojego modelu jest z maja 99,
moze miales jakis najprostszy model ?? A moze kupiles walniety na
gieldzie.
Musiales cos zle zrobic, ja mam taki kontroler i jeszcze z 10
znajomych ... nikt nie mial takich smiesznych problemow jakie
opisujesz.

>W koncu poszedlem po rozum do glowy sprzedalem grata i kupilem porzadny
>sterownik Adapteca. Nie przecze ze jest drozszy, ale od tej pory
>zwalilem 3 plytki i to z mojej winy (a mam go juz dluzej niz Tekrama).
Pewnie kupiles zwalony egzemplarz, zdarza sie adaptecow tez widzialem
kilka walnietych zaraz po wypakowaniu z pudelka.

>Osobiscie polecam zainwestowac i kupic porzadny sterownik. Ale jak to
>zawsze bywa "madry Polak po szkodzie".
A ja nadal twierdze ze jak kupujesz adapteca to placisz tylko za napis
Adaptec. I tak robia to ci sami "zolci panowie" co tekramy.

pzdr,
Dentarg

--
          e-mail:jozef_at_kki.net.pl - from Swidnik
   HOMM3 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/homm3/