Odp: Jeszcze problemy...

Autor: Rafal Lipnicki (owl_at_now-acc.pl)
Data: Thu 29 Jul 1999 - 17:26:56 MET DST

Chyba mialem podobny problem z Riva 128 - po wyjsciu z Nortona (Ms-Dos
prompt) pokazywaly sie czarne paski na tle desktopa. Po zainstalowaniu
wiatraczka (karta bardzo sie grzala) nie bylo juz takich problemow.

Użytkownik Adam "aimsoft" Michalski <aimsoft_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:aLVn3.17206$D4.246341_at_news.tpnet.pl...