Re: Kto ma nagryware Philips 3610?

Autor: kszysiu (kszysiu_at_jeremi.pl)
Data: Thu 29 Jul 1999 - 14:48:25 MET DST

Czapajev napisał(a) w wiadomości: ...
>Ja tam nagrywam plyty 80 min bez problemu a slyszalem ze ona takich nie
>obsluguje
>W ogóle nie jest najgorsza?

to jest juz trzeci CDD3610 ktory mam ;))))
plyty 80 bez problemu!!!
nic sie nie kisi

tylko philipsy maja maly MTBF baaaardzo maly
szybko padaja jak muchy
sa poza tym bardzo delikatne (mechaniczne uszkodzenia)
i wrazliwe na wszelkie usterki w Windowsach 9x
najlepiej wylaczyc [ ] DMA we wlasciwosciach urzadzenia
staly plik wymiany tak ze 200MB
i staly cache (to sie robi w SYSTEM.INI, sekcja [vcache], wpisz
minfilesize=[wartosc] i maxfilesize=[warotsc])
ja przy 96MB memo mam 16MB cache'u i 200MB swapa
poza tym wszystkim najlepiej przerzucic sie na NT4SP4
albo na Win2000
;))))

to chyba wszystko.

kszysiu