Re: Problem z Viperem v550

Autor: vertex (vertex_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 29 Jul 1999 - 14:22:32 MET DST

kszyhoo wrote:

> hey'a wszystkim
>
> mam mały problem z karta Diamonda - Viperem V 550
> ale od poczatku
> pierwotna konfiguracja mojego kompa:
>
> płyta z chipem intela 440BX
> P II 333
> 64 DIMM (100)
> wspomniany Viper
> windows 98
>
> po zainstalowaniu karty graficznej miałem problemy z 3D
> mimo tego ze w testach karta osiagała dobre wyniki w fps to jezeli chodzi o
> samo granie momentami tak zrywała ze ganie (np q2, half-life) było bardzo
> uciazliwe

Jak masz 32 megasy , to zamien Vipera na n.p. komplet Tseng et6000+voodoo2 ,no
chyba ze potrzebujesz w 2d wysokich rozdzielczosci...albo jestes przywiazany do
marki sprzetu...wtedy po prostu uskladaj kase i dokup pamieci do 128. Karty 3dfx
maja zdecydowanie mniejsze zapotrzebowanie na pamiec...przy 64 megsach swietnie
gra sie w Unreal , na TNT przy takiej ilosci pamieci strasznie komp swapuje.
To "zasluga" teksturowania AGP ktore "pozycza" pamiec RAM na tekstury.

Jancio