Re: Celeron raz jeszcze

Autor: Eloy (eloy_at_kki.net.pl)
Data: Thu 29 Jul 1999 - 14:05:53 MET DST

> Znacznie łatwiej jest pisac wsparcie do tych instrukcji niz do 3DNow!.
>
> Opieram sie na zdaniu piszacego artukul o procesorach x86 w PC Komputer
> 8/99.

Wrzuce ten tekst na pl.comp.programming i zobaczymy, ale ja mysle, ze chlop
sie nie znal......
Prosba tylko do programming, zeby nie bylo dyskusji o wyzszosci intela nad
amdekiem, czy na odwroc. Porownaj "text w asmie".

Psze podac czyste konkrety i powiedziec, kto jest kretyn.
Chlop w PC komputer, czy ... ja.....