Re: _Obudowa ATX

Autor: Nazir (nazir99_at_kki.net.pl)
Data: Thu 29 Jul 1999 - 13:59:03 MET DST

Artur Hanisz wrote:

> Chce kupic obudowe Green ATX. Jednak mam plyte AT, ktora ma 2 wejscia
> zasilajace ATX oraz AT. Czy moja plyta "wejdzie" w obudowe ATX ?

Nie wiem czy wszystkie ale niektore obudowy maja kilka "zaslepek" na
gniazdka (m.in. na ATX i AT) wiec jak bedziesz kupowal to sie zapytaj
(albo najlepiej sam sprawdz) czy takowe zaslepki sa w zestawie. Jezeli
tak to nie powinienes iec najmniejszych prblemow z zaladowanie plyty do
takiej obudowy.

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl