Re: Odp: Nagrywarki CD-RW - cd. tzn. prosba o szczegol

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski from SWIDNIK (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Thu 29 Jul 1999 - 12:55:33 MET DST

On Thu, 29 Jul 1999 12:15:40 +0200, NBP SWIFT <swift_at_nbp.pl> wrote:

>From Swidnik? Masz cos wspolnego z WSK?
Tak, moja matula tam pracuje, ojciec tam pracowal, ale to juz niedlugo
tak bedzie, bo zaklad jest DEAD .... dzieki panom z kolejnych ekip
rzadzacych ... ale to NTG ...

>P.S.: Widze, ze bede musial znowu odroczyc kupno nagrywarki o jakis
>tydzien a przedtem pobiegac po stronach Adapteca i Tekrama, aby
>dokladniej rozpoznac teren. Kurrrrr...cze... :(
Nie masz co szukac, Tekram za 2 razy nizsza cene oferuje dwa razy
lepsze mozliwosci co "tej samej klasy" model Adapteca.
Wiem bo mialem w domu adapteki i tekramy. A roznica w cenie wynikala
chyba tylko z napisu na pudelku. Jedyna roznica byla taka ze Adapteca
win rozpoznawal od razu, a do Tekrama trzeba bylo wgrac drivery z
dyskietki, bo te ktore dawala winda byly stare i jakies dziwne ;)).
Jak kontroler tylko do nagrywarki to kup tekrama 310/315
jak do czegos jeszcze (cdrom, hdd, scanner) to 390/390U.

pzdr,
Dentarg

--
          e-mail:jozef_at_kki.net.pl - from Swidnik
   HOMM3 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/homm3/