Linia dzierzawiona i modemy ???

Autor: Serwis Jubilerski (bh_at_sih.com.pl)
Data: Thu 29 Jul 1999 - 10:43:16 MET DST

Witam
Po raz kolejny zadaję to samo pytanie - sorry - ale
do tej pory nikt nie doradził mi jak rozwiązać problem.
Mam linię dzierżawioną o długości ok.9,5 km i potrzebuję
uzyskać prędkość transmisji nie mniejszą niż 100 z hakiem
Kb/sek. Jakie modemy, czy routery mam zastosować ?
Cena jest oczywiście ważnym czynnkiem - łącze prywatne.
Radzono mi zastosować przerobione karty ARCNET, ale
ich już niema na rynku.

Pozdrawiam

Bogdan H.