Re: TNT i klopoty

Autor: Quick (jacekst_at_polbox.com)
Data: Thu 29 Jul 1999 - 09:29:46 MET DST

> No wiesz? Przecież ma Win98 na Intel BX. Nic więcej nie potrzebuje.
Żadnych
> sterowników do chipset'u. A najnowszy VGARTD jest dodatkowo instalowany
> właśnie przez ten sterownik.
Gadasz kolego bzdury niedalej jak wczoraj instalowalem w swoim komputrze
Rive TNT2 na plycie Asus P2-BF poprzednio mialem TNT zwykla po odpaleniu
Vgagrt-a spytal sie mnie czy nie zmienic sterownika (poprzednia TNT
zainstalowala go w wersji 1.21) na 2.10 programik ten jest przeznaczony do
obslugi portu AGP
i musi byc zainstalowany jako pierwszy przed instalka sterownikow !
Quick.