sterowniki dla SB128 PCI

Autor: Assan (adrians_at_it.com.pl)
Data: Tue 27 Jul 1999 - 11:20:42 MET DST

Kupiłem SB 128 PCI z drugiej ręki bez sterowników i mam problem z midi. Przy
starcie zgłasza, że nie ma pliku waveset dla MIDI i odłącza midi.
Wiem że SB 128 potrzebuje pliku *.ecw do midi którego nie mam.
Mam prośbę o przesłanie pliki *.ecw pod midi.
Jest on widoczny w Mój Komputer/właściwości Manadżer Urządzeń/Creative
Labs Sound Blaster 128 PCI/właściwości/settings u góry jest MIDI Synthesizer
Weveset.
Proszę o załaćzenie pliku do maila o ile nie ma więcej niż 600 kb (a nie
powinien mieć).

adres: adrians_at_it.com.pl

Dziękuję

Adrian