Zoltrix FM-VSP56e3 problem

Autor: Milosz Swiegoda (milosz.swiegoda_at_jordan.krakow.pl)
Data: Thu 29 Jul 1999 - 01:08:57 MET DST

Witam grupowiczow

    Kupilem sobie niedawno modem (jak w tytule). Problem mam z tzw. Speaker
Phone'em. Uzywam dolaczonego do modemu FaxTalk'a. Objawy przy rozmowie za
pomoca zestawu sluchawki+mikrofon: ja slysze rozmowce doskonale ,on slyszy
moj glos strasznie niewyraznie (jezeli w ogole slyszy). Sprawdzalem kilka
roznych mikrofonow ,na wszystkich sa takie same objawy ,same mikrofony
testowalem na karcie muzycznej i na samym modemie podczas nagrywania
wiadomosci - wszystko bylo w porzadku. Nie jest to tez wina kabla
telefonicznego. W przypadku gdy modem dziala jako automatyczna sekretarka
odgrywana wiadomosc (tzn. "zostaw wiadmosc... ") slychac normalnie.
    Czy ktos spotkal sie z podobna sytuacja? Ludzie ratujcie!

Milosz