pomocy ...

Autor: diabel (diabel_at_free.net.pl)
Data: Wed 28 Jul 1999 - 23:54:55 MET DST

witam,

a wiec rzecz wyglada nastepujaco, na jednej
z maszyn z win95 ludziska zalapali jakiegos
wirusa i sieci, najgorsze ze nie wiedza jak
on sie zowie, usuneli go ale po tym incydencie
w czcionkach truetype zaczely pojawiac sie
zamiast liter kwadraciki, ale przy roznych
wielkosciach czcionki zmieniaja swoja pozycje
raz sa na 'k' raz na 'c' itp., przy czcionce
powyzej 16 pkt jest wszystko ok. niemogac sobie
z tym poradzic postanowilem zainstalowac
win'y od nowa (nawet sformatowalem dysk
i zalozylem nowe partycje) ale wbrew moim
oczekiwaniom problem pozostal. nie wiem co
mam z tym fantem zrobic, moze ktos z szanownych
grupowiczow mial ow problem i moze mi pomoc,
bylbym bardzo wdzieczny.

z gory dzieki
pozdrowienia, jarek