Re: Odp: Jaki modem po raz n-ty

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Wed 28 Jul 1999 - 23:38:48 MET DST

Mon, 26 Jul 1999 23:11:49 -0400, Animus <Animus_at_bbs.chip.pl>
napisał[a]:

>często tak jest. Jednak mój Zoltrix 33600 totalnie ignoruje podniesienia i położenia słuchawki, a często wytrzzymuje nawet wykręcanie numeru (tonowo).
>Dziw bierze, nie ?

Nie. Różne modemy różnie to rozwiązują. Są albo "przelotowe" albo
zupełnie odcinają telefon. Swoją drogą za to, że USRy są właśnie takie
"przelotowe", to ich konstruktorom należą się niesamowite baty (mam
takie coś w pracy - ale w sumie nie jest źle, od kiedy nauczyłem się
pamiętać, by wyjmować wtyczkę z gniazdka przed połączeniem ;-).

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w naglowku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl