Monitory: Daewoo vs Yakumo

Autor: Bochnor (bochenek_at_videostudio.com.pl)
Data: Wed 28 Jul 1999 - 23:00:08 MET DST

Mogę odkupić jeden z tych 17 calowych monitorów.
Daewoo to model Crystal 17 HQ ECO. O yakumo nie wiem nic nawet nie słyszałem
o tej marce.
BARRRRRRDZO proszę o jakiekolwiek wskazówki i uwagi. Obydwa są używane i po
tej samej zresztą bardzo atrakcyjnej cenie. Muszę dokonać wyboru do soboty,
więc skrobnijcie cokolwiek żeby mnie oświecić please!!!
Dzięki bardzo z góry i z dołu.