Re: Aver Media? - Fly Video?

Autor: Szymon Wróblewski (czesio_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 28 Jul 1999 - 19:29:58 MET DST

> Chcialbym kupic jutro karte TV - mam do wyboru :
> Aver Media (bez radia) - 370 zl
> Fly Video (tez bez radia, 878) - 295 zl
Widzialem u nas w gliwicach w dosc drogim sklepie takiego avera za 330,
(fly podobnie jak u Ciebie)na gieldzie bedzi taniej (chyba :)) Za taka cene
bym wzial avera z tego powodu ze ma bardzo dobregoo pilota. Mialem w
kompie karte z pil i bez i moge stwierdzic ze pilot to podstawa
> Co wybrac ?! Gosciu w sklepie zachwala ta Fly - dobra jakosc obrazu,
> dekodowanie...
Aver tez nie najgorzej wedlug testow na tvamanii (poczytaj sobie
www.tvmania.pl) dobry+ ( wchipie tez chwalono). Niestety nie chcial u mnie
dzialac w wyzszych rozdzielczosciach z powodu niekompatybilnych
sterownikow do vga (choc mialem najnowsze i tez starsze) Na dzis jest to
moj wybor
Simon