Gra Test Drive 5 - problem !!!!

Autor: Tomek Floyds (floyds_at_polbox.com)
Data: Wed 28 Jul 1999 - 19:13:08 MET DST

U pewnego gościa nagrałem sobie grę TEST DRIVE 5. Zapuściłem na swoim kompie
i wszystko było OK do momentu, kiedy zakończyłem trasę. Wtedy ekran zrobił
się czarny, w tle było słychać muzykę i koniec...
Gra zawiesiła się. Ten sam efekt był też po użyciu ESC i opcji EXIT w grze.
Gra zawiesza się.
Ratunkiem jest CTRL + ESC by wyjść z gry i CTRL+ALT+DEL aby zakończyć
zadanie.

CZY ktoś się spotkał z takim czymś i czy to jest zabezpieczenie gry czy moja
kopia gry jest d.....?

Bo nie wiem czy mam skrzyczeć gościa czy nie?
A jeśli jest to zabezpieczenie, to czy ktoś dysponuje patchem, lub wie gdzie
go szukać?

Wielkie dzięki.
Floyds
floyds_at_lodz.cc