Re: Zawieszanie sie w Outlook Express

Autor: Łukasz Odziewa (disk_at_viii-lo.krakow.pl)
Data: Wed 28 Jul 1999 - 16:11:03 MET DST

>Podczas pisania listow w outlook express ale kilku listow to po
komedzie
>wyslij wiadomosc program sie zawiesza i nic nie moge zrobic - probuje
>obejsc wybierajac komende wyslij potem
>ale nie wiem czy slusznie

A nie masz włączonego "Wyślij natychmiast" w opcjach i nie
skonfigurowanego połączenia z netem z panelu sterowania ? Bo to może być
przyczyna - próbuje się połączyć i czeka. U mnie jak przerwę połączenie
(impuls :() to czasem głupieje i stopuje nachwilę system. Potem
przestaje, bo ma timeout, ale w przypadku próbu połączenia timeout
wynosi co najmniej 60 sekund ...

Disk