Re: dysk wymienny (kieszen)

Autor: Krzysiek Balas (kbalas_at_veracomp.com.pl)
Data: Wed 28 Jul 1999 - 14:33:32 MET DST

Qcol wrote:

> mam 2 dyski, kazdy podzielony na 2 partycje.
> partycje tych dyskow przeplataja sie, takze po wyciagnieciu 2giego dysku
> (kieszen)
> wszystkie odwolania do dysku E szlag trafia, bo wskakuje on na D.
>
> w MENAGER'ze URZADZEN jak wybieram wlasciwosci dysku (wymienialnego),
> "litery dysku" sa nieaktywne i nie idzie
> ich ustawic na sztywno -
> raz udalo mi sie ustawic na sztywno litery dysku ("M:") po zaznaczeniu
> "wymienny" i restarcie, jednak dysk pojawial sie jako M: i dodat-
> kowo jako D: (mirror???). A wlasciwie raz sie pojawial, raz nie (ten
> [...]

Mam ten sam problem, z tego co się orientowałem winna jest partycja
podstawowa na drugim dysku (to ona wskakuje Ci pomiędzy pierwszą i drugą
na pierwszym dysku, no nie?). Nic poza zamianą ustawień partycji na
extended nie wymyśliłem ale jeżeli jest jakieś prostrze wyjście to
chętnie go poznam.
Pozdrawiam,
Krzysiek