Odp: Diamond Viper V550 - fatalne 2D

Autor: ArtBo (__at_friko1.onet.pl)
Data: Wed 28 Jul 1999 - 14:05:33 MET DST

Użytkownik ArtBo <__at_friko.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3795c7bc_at_news.vogel.pl...
> Czesc,
>
> Kupilem karte grafiki TNT Diamond Viper V550 AGP 16 MB.
>
> Posiadam komputer:
> Celeron 300A
> Asus P2B BIOS 1007
> 64 MB RAM 100 MHz
> Monitor 15" Panasonic
> + Windows 98
>
> Po usunieciu starych sterownikow (od S3 Virge + Voodoo 1), ustawieniu
> Standard VGA i zainstalowaniu sterownikow Diamonda 4.10.01.0255 moim oczom
> ukazal sie ohydny matowy, obraz w grafice 2D.
> Obraz przymglony, standardowa, czarna czcionka menu, okien
> [...]
Czesc,

Dzieki za wszystkie sugestie.
Przetestowalem karte na innym komputerze i innym monitorze.
Przetestowalem karte na moim komputerze ale z innym monitorem.

Grafika 2D Viper'a V550 jest super.
Winny jest moj monitor, cos sieje zaklocenia - tak mi powiedzieli w
serwisie.

Pozdrawiam TnT'owcow.

ArtBo