Re: dysk wymienny (kieszen)

Autor: Jacek Gutkowski (jgutkowski_at_lucent.com)
Data: Wed 28 Jul 1999 - 13:07:41 MET DST

Istnieje pewny sposob (sam go sprawdzalem), zeby po wlozeniu nowego dysku do
kompa istniejace litery sie nie zmienialy, a litery dokladanego dysku byly
dopisywane na samym koncu.
Idea jest prosta - nie nalezy ustawiac parametry dokladanego dysku w biosie.
Jezeli masz ustawione tam AUTO, to zmien to na NONE - przy AUTO bios oczywiscie
sam wykryje nowy dysk.

Windows ma taka ciekawa funkcje, ze potrafi rozpoznac dyski, ktore nie zostaly
wlaczone w biosie - wowczas litery tych dyskow umieszcza na samym koncu.

Sprawdzalem to na Win98 SE, ale wydaje mi sie, ze bedzie to dzialalo z kazda
wczesniejsza wersja Win9x.

Sprawdz to u siebie i daj znac o wynikach.

Pozdrawiam,
Jacek