Drukarka Panasonic KX-P3696 -Help!

Autor: Mirek \ (leon_at_w.pl)
Data: Wed 28 Jul 1999 - 11:56:03 MET DST

Dzien dobry, czesc i czolem!

Mam w pracy drukarke Panasonic KX-P3696 i musze wydusic z niej polskie
litery. Problem polega na tym, ze nie mam ani instrukcji ani dyskietki z
driverami. Dowiedzialem sie, ze ustawia sie strone kodowa z setupu z
dyskietki.
- czy ktos moglby mi przeslac (emailem) zawartosc dyskietki? Bylbym na maxa
wdzieczny.

Na stronie panasonica znalazlem drivery (win95) ale nie wiem czy beda
dzialac. Nie bardzo moge eksperymentowac, bo to komputer monitorujacy
produkcje acetylenu (buuuum! :O)

Dziekuje z gory za pomoc!

Pozdrawiam

Mirek Iwanowski