Re: Zawieszanie sie w Outlook Express

Autor: Lodek (lodek_at_polbox.com)
Data: Wed 28 Jul 1999 - 11:42:13 MET DST

> Innego programu nie chce instalowac (malo sie na tym znam) i tak zbyt
duzo
> czasu poswiecilem rozgryzaniu OE i W'98

Zainstaluj Pegasus Maila (za friko). Jest o niebo lepszy od szajsowych
Microsoftów. Konfiguracja prostsza od konstrukcji gwoździa. W razie czego
listy trzyma w plikach tekstowych, które możesz otworzyć pod dowolnym
edytorem. Wygodne listy dystrtybucyjne. Reszty opcji nie poznałem, bo mi
nie potrzebne. Warto zainstalować.

PHLodek
--------
Zajrzyj na moją stronę z freewarem