Re: Nagrywarki RW

Autor: Artur Czeczko (artur.czeczko_at_pse.pl)
Data: Wed 28 Jul 1999 - 09:42:39 MET DST

MW wrote:
[...]
> ja na swojej CR-4801T nigdy nie miałem z tym problemów
> chyba masz zwalony egzemplarz, ew. coś nie tak z instalacjš
> nagrywarki lub samego programu.

Jaką masz wersję tego programu? Może mam za starą?
U mnie ten program niby formatuje płytę, niby można
coś nagrać, ale w pewnym momencie się wiesza.
Na pewno przyczyną nie jest to, że pogryzł się
z innym programem do nagrywania, sprawdzałem na czystym
systemie (95 i 98).

[...]
> moja w tej chwili czyta więcej płyt (niestety) niż roczny Asus 34x
> choć, rzecz jasna, wolniej ;-)

Moja nagrywarka nie miała tego od urodzenia, widać coś jej
zaszkodziło. Pójdzie do lekarza, to może jej przejdzie. ;)

Pozdrawiam - Artur

--
A:\CZECZKO>_
artur.czeczko_at_pse.pl