Re: CDromy = złomy?

Autor: Pael (pael_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 28 Jul 1999 - 07:28:57 MET DST

Ja miałem najpierw CD-ROMA znanej wszystkim firmy Sony.
Czytał mało co i dotego porysował mi 5 płyt.
Później był PHILIPS. Myślałem, że już żaden CD-ROM nie będzie w stanie
czytac gorzej płytek niż SONY... myliłem się.
Teraz mam o ponad roku TEAC 532E i tylko jednej płytki (a właściwie jej
częsci mi nie odczytał, dokładniej-na oryginalnym CD DIABLO, filmiku
STARCRAFT) która... no zgadnijcie, co ją porysowało - CD-ROM SONY!!!
Ale już trochę wody w rzecze upłyneło, wszystko się starzeje i sprzęt także.
TEAC, cały czas mi wszystko czyta, ale już musi zwalniac obroty aby ta
zrobić,
kiedyśnie nie musiał.
Niedługo chybą kupię kolejnego CD-ROMa i bedzie to 532E TEAC :)

Pael