Problemy ze sprzetem

Autor: Adam \ (aimsoft_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 27 Jul 1999 - 23:50:12 MET DST

Witam!

Mam problem (mysle ze jego przyczyna jest SB Live, ale pewien nie jestem):

Otoz w config.sys sa odpowiednie zaladowania himem-a i emm386 (ktorych
wymaga Live zeby emulowac SB 16 w DOSie). W autoexecu jest tez wywolanie:
C:\PROGRA~1\CREATIVE\SBLIVE\DOSDRV\SBEINIT.COM

oraz (na samym poczatku):
SET BLASTER=A240 I10 D0 H7 P330 T6

Co ciekawe mimo iz probuje zmienic te linie, Windows 98 na to nie pozwala
(uparcie znowu wpisuje te parametry do autoexec.bat).

Ale nie powiedzialem najwazniejszego i najgorszego:
po pierwsze - nie dziala mi karta w DOSie (w Windowsach wszystko ok)
po drugie - po wcisnieciu alt-f4 i uruchomieniu komputera w trybie DOZ ...
system sie wiesza...
Qrde no, blagam, pomozcie mi bo nie wiem co robic. Komputer niby mam na
gwarancji (dopiero co kupilem, oprocz tego problemu to wszystko jest ok),
ale nie wiem czy oni uwzglednia mi taki problem... zwlaszcza ze nie zawsze
sie zawiesza (Ale bardzo czesto)... a w takiej sytuacji moga przeciez zwalic
na Windowsa, bo jaki jest kazdy wie :-).

Moze ktos mial cos podobnego? Moze cos jest jednak zle ze sprzetem - nie z
konfiguracja? Dlaczego karta nie dziala w DOS? A w Win jest wszystko ok? I
dlaczego to cholerstwo sie wiesza!!!

Jeszcze raz prosze o pomoc. Bede dozgonnie wdzieczny.

Pozdrawiam

Adam Michalski, 17 lat
aimsoft_at_polbox.com
aimsoft_at_box43.gnet.pl