Re: Jakies sugestie w zwizku z t konfiguracj?

Autor: Zbigniew Piotrowski (zbishek_at_friko4.onet.pl)
Data: Tue 27 Jul 1999 - 22:56:33 MET DST

Jacek Poszytek wrote:

> Ja zaproponowal bym IBM DJNA 9GB jest z nowszej serii niz DTTA (a co za
> tym idzie powinien byc szybszy), cena tej 9 powinna byc tylko
> nieznacznie wyzsza do 10.
>
> pOSdrawiam
> Jacek

  Dzieki, za informacje, ale jednak wezme 17 Fujitsu lub Seagate, bo matka
powiedziała, ze dysk ma większy, a nie szybszy, bo dokumenty będziemy
archiwizować (po to m.in nagrywarka), w razie odpukać ewentualnego padu, a
miejsce będzie potrzebne, bo na kompie ma być dużo różnego śmiecia: NetWare,
ManageWise, partycje w NTFSie, NFSie, Win98, Win95, NT, i wiele innych
rzeczy, tak więc to 17 Gb może mi się dość szybko skończyć...
      Zbyszek