Re: Odp: MD-DOS 3.30 - free?

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Tue 27 Jul 1999 - 13:03:01 MET DST

On 26 Jul 1999 12:11:48 GMT, Pawel Swirek
<swierk_at_SPAMERZY-TO-LAMERZY.student.uci.agh.edu.pl> wrote:

>No właśnie...
>I jeszcze w kwestii prawnej:
>Co zrobić, jeśli padły dyskietki instalacyjne z DOS'em 6.00?
>Ja mam oryginalne dyskietki z DOSem 6.00 i jedna z nich padła.
>Można skopiować je od innej osoby i z tych instalować?

Formalnie - zwrocic sie do dostawcy (lub w niemoznosci odnalezienia go
- do przedstawicielstwa MS) i nabyc po okazaniu waznej licencji nosnik
z poprawnym zapisem - po cenie nosnika i kosztow manipulacyjnych
(licencje w koncu masz - uczciwie zaplaciles jak rozumiem...).
Nieformalnie - jesli owa "inna osoba" ma dokladnie te sama wersje to
sadze ze nikt az tak dociekliwy nie bedzie. Licencje w koncu masz...

Darek