Re: Jaka Karte???

Autor: vindex (vindex_at_kki.net.pl)
Data: Tue 27 Jul 1999 - 10:14:15 MET DST

Kris napisał(a) w wiadomości: <7njnpa$v1m$1_at_aquarius.webcorp.com.pl>...
>Cześć,
<ciach>

>Błąd. IMHO szkoda kasy. Chyba, że podstawą jest bajer przed kumplami.
>Ostatnio mogę spokojnie polecić Creativa. Wszystkie testowane szły na
>170/220 bez stresu (ma pamięci takie jak Hercules), ma TV-out i w miarę
>sensowną cenę. Hercules jest najszybszy (idą do ok. 190/220) ale cena IMHO
>tego nie rekompensuje. Do tego jest praktycznie nie do dostania. Polecam
>tylko wtedy jakbyś chciał czekać i nie miał właściwie już na co wydawać
>pieniędzy.

Drobny wtrecik :) IMHO przede wszystkim nalezy zwrocic uwage na to jaki ma
sie procesor. Ponizej 500 MHz zakup Ultry jest IMHO pomylka. Nawet jesli
ktos nie chce podkrecac karty to moze kupic Winfast'a, Gigabyte'a czy
Hercules'a na TNT2 "zwyklej" - wyjdzie go to duzo taniej a roznica w
wynikach jest minimalna. Jesli ktos nie ma oporow przed podkrecaniem to
wybor kart jest jeszcze wiekszy (dochodzi Asus, Diamond i pare innych) a
roznica miedzy 160/200 i 190/220 jest do wychwycenia tylko w testach

>Pozdrawiam.
>Kris.

Pozdrowienia

Vindex