Odp: Zawieszanie sie w Outlook Express

Autor: Grzegorz Góra (ggora_at_friko5.onet.pl)
Data: Tue 27 Jul 1999 - 07:30:11 MET DST

Użytkownik Adam Michalski <aimsoft_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:if4n3.10695$D4.155131_at_news.tpnet.pl...

> Normalka.
> Jedyna rada to zmiana systemu na cos powaznego (np. na linuxa).

Masz problem - zmień system. Fajna perspektywa, nie powiem. Uprzedź jednak
Darka, że nie raz go qrwica weźmie przy próbie skonfigurowania tego
Najbezpieczniejszego-Systemu-Na-Świecie.

Pozdrówka
Grzegorz Góra
PS: Nie mam nic przeciwko Linuxowi, oprócz tego, że jego dni dopiero
nadejdą, kiedy to tysiące żółtodziobów będą w stanie go zwyczajnie
zainstalować, uruchomić {mam na myśli graficznego shella} i poużywać coś
więcej niż WordPerfect'a z kulawymi polskimi czcionkami {jeżeli w ogóle się
pojawią!}, Gnoma,. StarOffice'a {też kulejącego po polsku}...