OE 5.0 - odbieranie poczty

Autor: Kaol Sz (karolsz_at_friko3.onet.pl)
Data: Mon 26 Jul 1999 - 13:13:55 MET DST

Czy któryś z grupowiczów spotkał się z takim problemem:
W skrzynce odbiorczej utworzyłem dwa foldery do który dostarczana ma byc
poczta z dwóch kont. Przy odbieraniu wiadomości część wiadomości jest
segregowana i przerzucana do odpowiedniego folderu, a dwie lub trzy nie.
W Regułach wiadomości/Poczta ustawiłem że z takiego konta do takiego
folderu,
Zastosuj dla Skrzynka Odbiorcza i podfoldery.

Dźwięczny z góry za pomoc
 Kaol