Jak uzyc Ring On Wake Up

Autor: Piotr Nowak (pmnowak_at_javanet.com)
Data: Tue 27 Jul 1999 - 07:31:48 MET DST

Hej, jeszcze raz ja
Mam motherboard PC100 M598
oraz modem Motorola SM56
oraz ATX Case
W moim Bios jest funkcja Ring On Power On
czyli gdy komputer jest wylaczony, gdy ktos dzwoni na moj modem powinien sie
wlaczyc i wystartowac system (moze sie myle jak tak to mnie poprawcie)
Ale jakos to nie dziala. Natomiast funkcja Lan Card Power On dziala.
Modem mam na IRQ 9.
Tak jak pisalem w poprzednim post-cie chce uzyc tez Dial Up Server. Po
prostu nie chce zostawiac caly czas komputera wlaczonego, a bardzo czesto
przydalybymi sie pliki z mojego HDD, gdy jestem w terenie.
Pomozcie!!!!!
Piotr