Re: Uwaga konkurs!

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Mon 26 Jul 1999 - 04:50:58 MET DST

Michał Młynarczyk napisał(a) w wiadomości:
<7nd3go$jr2$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Szukam kogos, kto ma na dysku wiecej bad - sectorow niz ja (2,2MB).
>Do wygrania darmowy bilet wstępu na stadion X lecia ;))).

Cały 120 MB Seagate może być?
No, jak padł, to go rozebrałem, odzyskałem większość danych, a potem
rozebrałem dalej, żeby popatrzyć, jak chodzi. No i przestał, a rysy widać
gołym okiem :-(

--
Andrzej Wozniak - usher_at_polbox.com  (z=h in header address)
Czy Twój Clipper znalazł już swoją przystań?