Re: CDRW Memorex ?

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Sat 24 Jul 1999 - 15:20:33 MET DST

> A w jaki sposob plyta czysczaca czysci naped?
> Tak szybko wiruje ze kurz ucieka?
> Morze ma jakies wloski na powierzchni i zamiata?

DOBRA plyta czyszcaca musi miec sciezke audio - zeby nie rozpedzala sie
powyzej 1x. Od dolu, posiada pedzelki, albo szczoteczke , zalezy od
wykonania, ktorymi zamiata kurz z soczewki. A audio jes po to , aby plyta
nie rozpedzona np do 40x przez naped probojacy ja odczytac nie walila
pedzelkami w soczewke.

Pozdrowienia
Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)
Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
ICQ UIN: 9813568 +48 604 324801