Odp: kabelek w Abit BX6 v2

Autor: Dark Rider (XXXrider_at_krakow.cc)
Data: Mon 26 Jul 1999 - 20:47:45 MET DST

Użytkownik Polnis Sp. z o.o. <polnis_at_dcs.daewoo.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:379C9BBD.9D1EE85C_at_dcs.daewoo.com.pl...
> Witam,
> Mam wlasnie przed soba Abita BX6 v2 i w pudelku jet taki kabelek do
> mierzenia temperatury (chyba). Chodzi o to czy mam go przykleic na
> procek i dopiero na to radiator z wentylatorem czy jak? Nie mam

To by byla katastrofa ! :-)
postaraj sie go wcisnac miedzy procesor a radiator ale juz przy zalozonym
radiatorze, ktory nie zajmuje calej powierzchni gornej procesora
(przynajmniej u mnie), kablek przymocuj jakas dobra tasma zeby
termistor (to w koszulce na koncu kabelka) nie wyskoczyl z miejsca
wcisniecia jak bedziesz wstrzeliwal procesor do gniazda :-))

pozdrowionka
DR