Połączenie przez LPT lub COM

Autor: Pablo (pablogru_at_friko6.onet.pl)
Data: Mon 26 Jul 1999 - 13:00:12 MET DST

Hejka!
    Czy moze ktos wie, jak połaczyc nozki wtykow przy łaczeniu kompow przez
LPT i jak przez COM-y?
    Mam jeszcze pewien problem. Otoz zrobilem kabel null-modem i przy
laczeniu nic sie nie dzieje. Probowalem wielu programow, a sam kabel
sprawdzalem chyba 100 razy. Czy ktos moze mi pomoc cos z tym zrobic. Zalezy
mi szczegolnie na polaczeniu kablem szeregowym pod WIN98. Moze to wina
komputerow?

Z gory dziekuje szanownym grupowiczom za pomoc.
Pozdrawiam! Pablo.
pablogru_at_friko6.onet.pl