Re: Czyk tos cos wie o kartach na Permedii 3?

Autor: Glide (glyder_at_friko3.onet.pl)
Data: Mon 26 Jul 1999 - 01:05:08 MET DST

On Tue, 20 Jul 1999 06:28:21 +0200, "barmilew"
<barmilew_at_friko3.onet.pl> wrote:

>Mam Oxygena VX1 który jest na GlintrR3 ale jest to w zasadzie ten sam procek
>co perimedia 3, inny jest tylko bios karty, która rózni się w zasadzie tylko
>wykorzystywaniem wielu CPU i sprzętową obsługą Acada.
>Sterownik OpenGL w MAX nie ma może zachwycającej prędkości przy małych
>modelach ale zatkać tą kartę dużymi naprawdę trudno - ponad 1 600 000 faces
>i cały czas obraca jekby to było 400 000

Jak sie pewnie slusznie domyslam jest to karta z "gornej polki" :-)
Osobiscie uzywam starego dobrego Viewtopa Mars 2 - czyli kary raczej
dla mniej zasobnych.
Mam nadzieje, ze cos podobnego pojawi sie takze z nowym prockiem...
(widzialem reklame czegos takiego jak Cardexpert - cokolwiek by to
bylo)
W kazdym razie wielkie dzieki za info.

Glide
glyder_at_friko3.onet.pl